sobota, 9 sierpnia 2014

jestem...nie ma mnie...a teraz znów jestem :)


Po długiej i owocnej współpracy z pewnym Państwem powracam na stronę :) Ostatnie kilka miesięcy dosłownie mi uciekło na pracy twórczej z czego bardzo się cieszę :)




Niestety nie mogę ujawnić tu efektów współpracy z moimi ostatnimi zleceniodawcami, ponieważ cały projekt jest ściśle tajny.

Dawno też niczego tu nie publikowałam dlatego już jutro zamieszczę kilka swoich prac z przeszłości. Na te bardziej aktualne będziecie jednak musieli trochę poczekać. Wspominałam, że niedawno rozpoczęłam współpracę z blogiem Na Tle Sztuki? Od kilku miesięcy ogarniam tam strefę wizualną, Jak znajdę czas to uporządkuję wszystkie projekty dla nich wykonane i zamieszczę je tu na stronie :)

Pozdrawiam wszystkich czekających na nowe posty :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz