niedziela, 10 sierpnia 2014

Zamów sztukę!

Zamów wymarzony obraz



Nadal nie możesz znaleźć odpowiedniego obrazu, ale wiesz jak ma wyglądać? A może chcesz komuś zrobić prezent?


Napisz do mnie lub zadzwoń :) Wyślij mi zdjęcie, opisz sen, podaj wymiary obrazu jaki cię interesuje, a ja wycenię twoje zamówienie :)


Jest tyle możliwości! Kadr z filmu, postać z bajki, portret twój lub bliskiej osoby, owoce, kwiaty, zwierzęta czy samochody..... wszystko to i wiele innych motywów! A ja mogę to dla Ciebie namalować :)

…a może jest obraz, który już widziałeś i chcesz mieć taki sam? Namaluję dla Ciebie także kopie!


Przykładowa wycena:


Cena jest zależna od wymiarów obrazu, od stopnia trudności, od wybranej techniki i podłoża, dlatego każde zamówienie podlega indywidualnej wycenie.



Jak zamówić obraz w 3 krokach?


Krok nr 1:
  • Napisz e-mail z opisem obrazu jaki mam dla Ciebie namalować, a ja go wycenie :) 
Krok nr 2:
  • Po zaakceptowaniu wyceny przelej na podany w e-mailu nr konta bankowego 20% kwoty zamówienia, a potwierdzenie przelewu wyślij mailem - to sygnał dla mnie, że mogę zacząć malować :)
 Krok nr 3:
  • Przelewasz resztę kwoty i odbierasz obraz :)
Prawda że proste :D

Co jeszcze musisz wiedzieć?

  1. Obraz powstaje około 2 tygodni i  jest gotowy od razu do zawieszenia (zawerniksowany z zamalowanymi bokami)
  2. Obraz mogę dostarczyć kurierem, pocztą i osobiście Ci go zawieść :) (wszystko jest wliczone w wycenę) - Oczywiście w granicach naszego kraju :)
  3. Wraz z postępem prac przesyłam na Twój adres mailowy dokumentację fotograficzną, abyś był na bieżąco i mógł nanieść ewentualne poprawki :)

Dane kontaktowe:
Joanna A. Six.Green.Spots

@: six.green.spots@gmail.com
tel: 732-928-210

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz